Subdoel | Edese kinderen groeien gezond (en veerkrachtig) op, waarbij gezondheid wordt bezien als een geheel van lichamelijke gezondheid, mentaal welbevinden, zingeving, kwaliteit van leven, meedoen en dagelijks functioneren (positieve gezondheid). |
---|---|
Prestaties |
|
| |
| |
| |
|
Subdoel | Inwoners van de gemeente Ede hebben voldoende kennis, vaardigheden, mogelijkheden en (ervaren voldoende) ondersteuning om te werken aan hun gezondheid. |
---|---|
Prestaties |
|
| |
| |
|
Subdoel | Inwoners van de gemeente Ede worden gezond ouder, waarbij ze in staat zijn om een veerkrachtig en betekenisvol leven te leiden waar ze zelf regie op hebben. |
---|---|
Prestaties |
|
| |
| |
|
Subdoel | Situaties van geweld in afhankelijkheidsrelaties komen eerder en beter in beeld en worden duurzaam opgelost. |
---|---|
Prestaties |
|
| |
| |
| |
| |
|
Subdoel | Er is een dekkend netwerk van AED. | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
| ||
| ||
| ||
|
Subdoel | Ede staat bekend als gemeente die aan de voedselopgave logisch samenhangend uitvoering geeft (subdoel komt uit programma 4). | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
|
Subdoel | Ede draagt in 2025 bij aan een gezonde en duurzame voedselomgeving ten behoeve van een gezondere leefstijl van en door inwoners (subdoel komt uit programma 4). | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
|
Subdoel | Er is meer eetbaar groen (bomen/struiken met eetbare vruchten) in de publieke en private ruimte (bijvoorbeeld woonwijken) gerealiseerd. |
---|---|
Prestaties |
|
| |
| |
|
Subdoel 1 | Alle scholen besteden aan het eind van 2025 aandacht aan voedselonderwijs en | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
| ||
|